Iltapäiväretki ”Venäläiseen Hämeenlinnaan”

Aika: 26.1.2019 klo 14 - 18

Suunnattomasti kiitoksia kerännyt syksy retkemme Venäläiseen Helsinkiin saa jatkoa osallistuneiden toivomusten pohjalta. Nyt 380-vuottaan syntymäpäiväänsä viettävään kotikaupunkiimme Hämeenlinnaan.

Retkitiimillä on ilo toivottaa Sinut ja läheisesi tervetulleeksi vuoden 2019 yhteiselle retkelle.

LAUANTAINA 26.1.2019 iltapäiväretkelle ”Venäläiseen Hämeenlinnaan”
Tarinoita keisareista ja kenraalikuvernööreistä, tosiasioita ja tarinoita, kieltolakeja, mesenaatteja, kansallisaarteita ja venäläisiä herkkuja…

Nyt pääsemme harvinaiselle opastusmatkalle omaan kotikaupunkiimme, kun oppaanamme toimii dosentti, filosofian tohtori Ilkka Teerijoki. Tunnelman kruunaa yhteinen venäläinen päivällinen Ravintola Piparkakkutalossa. Retkelle lähdetään Wetterhoffin pysäkiltä ja retki päättyy Piparkakkutaloon. Mukaan ovat tervetulleita puolisot tai läheiset.

Retken hinta on 36 €/hlö. Hintaan sisältyvät retkikuljetus, ohjelmassa mainitut opastukset ja ylellinen neljän ruokalajin menu. Retkiohjelma on liitteenä.

Ilmoittaudu heti Eija Oakselle s-postilla: eija.oas@gmail.com tai viimeistään tiistaina15.1.2019 mennessä. Ilmoitamme maksuohjeet ilmoittautuneille ilmoittautumisajan PÄÄTTYMISEN jälkeen.

Sydämellisesti tervetuloa!