Taimien, perennojen ja huonekasvien vaihtopäivä ke 7.6.23

Kasvien vaihtopäivä Kantolan siirtolapuutarhassa sai suuren suosion.

Linnan Martat järjestivät ke 7.6. klo 17-19 yhdessä Kantolanniemen siirtolapuutarhan ja Hämeen puutarhaseuran kanssa taimien, perennojen ja huonekasvien vaihtopäivän Kantolanniemen siirtolapuutarhan yhteismajan edustalla.

Paikalla ollut toimittajamme Pirjo kertoo:

"Tulin Kantolaan heti viiden jälkeen. Paikalla oli aika paljon ihmisiä ja myös taimia. Minun pikkuruiset taimeni vietiin melkein heti käsistä.

Tarjolla oli paljon erilaisia perennoja, tomaatin, chilin ja raparperin taimia. Ruohosipulia, lipstikkaa. Kuhina taimien ympärillä oli kova.

Kävimme kaverin kanssa tutustumassa muutamaan mökkiin ja kun palasimme sieltä, melkein kaikki taimet olivat löytäneet uudet omistajat. Seitsemältä tapahtuma oli ohi. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun tapahtuma järjestettiin Kantolassa. Oli kyllä mukava nähdä niin paljon kasveista innostuneita ihmisiä."

Toinen toimittajamme Helena jäi kotiin sairastamaan ja todella toivoo, että tapahtuma uusitaan ensi vuonna!