Neuleryhmä

Iloista ohjausta saatavilla, tervetuloa mukaan!

Neuleryhmä, Helena Mattila helena55.mattila(at)gmail.com.

Jatkamme keväällä 2024, ensin kahden viikon välein, sitten pidämme tauon Oivalluksen ilo -näyttelyn ajan.  Ohjeita ja apua on jatkuvasti saatavilla WhatsApp-ryhmässämme.

Tapaamiset keväällä 2024 Karjala Pirtillä klo 17:

Ke 17.1.

Ke 31.1.

Ke 14.2.

Ke 28.2., kevään viimeinen kerta, jatkamme syksyllä 2024.

Oivalluksen ilo -näyttely 4.3.-25.3.2024.

Huom.!Neuleryhmä jää loppukevääksi tauolle ja aloitamme taas syksyllä 2024 tapaamiset kerran kuukaudessa.

Ryhmä on avoin, tule rohkeasti mukaan! Helena on itse erikoistunut ylhäältä alas neulottavien paitojen ohjaamiseen (käytännön ja kokemuksen kautta)  ja ohjaa sinutkin mielellään tekemään haluamaasi mallia tällä tekniikalla. Mutta kaikki on sallittua, ota oma työsi mukaan ja innostu hyvästä seurasta.

Osallistujamäärää ei ole rajattu, ohjausta saatavilla ja hyvää seuraa, tervetuloa!

Kuvia syksy 2022

Kuvia syksy 2022 ja kevät 2023

Neuleita syntyi kauden aikana enemmänkin, kaikki eivät ehtineet kuviin ja osa on vielä puikoilla.