KUVATERVEISIÄ MARTTA-YSTÄVILTÄ

26.4.2020

Tervehdys kaikki Linnan Martat!

Tapahtumamme ovat pandemian vuoksi tauolla, mutta seuraa siitä huolimatta sivustoamme, sillä julkaisemme kuvaterveisiä martta-ystäviemme kuulumisista kuvagalleriassa. Siellä on kuvia myös upeista jäsentemme tekemistä  lohtuhuiveista, jotka tullaan luovuttamaan seurakunnalle.

Voit lähettää halutessasi omat terveisesi kuvina (1-5 kpl/viesti) kotisivuillemme julkaistavaksi sähköpostitse (ks. ohje jäsenkirjeestä!). Mainitse viestissäsi oma nimesi ja kerro jotain kuvasta ts. minkä tekstin haluat siihen liitettävän. Ennen kuin lähetät kuvaterveisesi, harkitse kuitenkin, mitä yksityisiä tietoja voit turvallisesti jakaa, sillä kotisivumme ovat julkiset ja kuka tahansa voi ne nähdä. Vältä tarkan sijaintisi ja lomasuunnitelmien ajankohdista kertomista!

Jos lähetät jonkun toisen ottaman valokuvan, tulee sinulla olla lupa kuvaajalta sen julkistamiseen tai jos siinä esiintyy muita henkilöitä, tulee heiltä pyytää myös lupa. Tällaisia kuvia lähettäessäsi ilmoita niiden luvat sähköpostissasi!

Facebook-ryhmässämme käydään myös keskusteluja ja jaetaan kuvia tauosta huolimatta.

Iloitaan keväästä ja odotellaan kesää!

Tiedotustiimi