Karaokeilta Hämeenlinnan pääkirjastossa ti 25.4.2023

Kaksituntinen karaoke-lauluiltamme kului rennosti toivelauluja laulaen kuten Suklaasydän, Lapin tango, Anna mulle tähtitaivas ja Kun taas on aika auringon. Osallistujia oli kuusi ja ehdimme laulaa lähes 20 kappaletta. Vähän alkoi jo laulujänteitä kiristää: harjoituksen puutetta.

Jatketaan karaokea syksyllä, jos innostusta löytyy!

Ensimmäiseen karaokeiltaan ti 7.3.2023 kokoontui yhdeksän marttaa. Karaoken sijasta se muuttui yhteislauluillaksi ihan kuin itsestään, mikä olikin paljon hauskempaa. Ehdimme laulaa monta kappaletta, joista osa herätti ihania nuoruusmuistoja. Osa lauluista ei soveltunut äänialallemme ollenkaan, joten vaihdoimme ne äkkiä toisiin. Helpointa oli laulaa kappaleita, joissa on hyvä poljento. Suosikkimme tällä kertaa olivat Kun taas on aika auringon, Menolippu, Käymään vain, Anttilan keväthuumaus ja Katson autiota hiekkarantaa. Ja lämppärinä oli tietenkin Piippolan vaarilla oli talo.

Olipa hauska pitkästä aikaa laulaa oikein kunnolla. Käyttää ääntään ja vähän tanssahdellakin. Rentouttava ja virkistävä ilta - otetaan uusiksi pääsiäisen jälkeen!