Puurotalkoot 22.12.2022

Hilppa ja Heli puuroa tarjoilemassa.

"Oma SP järjesti asiakkailleen joulupuuropäivän torstaina 22.12.2022.  Linnan Martat tekivät tilaisuudessa käytännön työt. Tilasimme maailman parhaimman riisipuuron Sampolasta 100 hengelle. Lisäksi ostimme Valion luumu- rusinakeittoa ja teimme itse kanelisokeria. Puuroa kommentoitiin suorastaan ylistävin sanoin: paras puuro koskaan; onpa hyvin haudutettua; ihana koostumus.  Puuroa jäi muutamia rasioita. Liukas keli varmaan rajoitti kävijöiden määrää.   Pakkasimme puurot kertakäyttöisiin pakasterasioihin ja näin pankin henkilökunta sai viedä puuroa kotiin, naapureille ja tuttaville. Hävikkiä ei tullut yhtään.

Vein yhden rasian yksin asuvalle vanhemmalle miehelle, joka oli valtavan onnellinen saadessaan lämmintä joulupuuroa.

Töissä olivat Katri Selin-Nurmi, Eliina Hakula, Hilppa Siukola ja Heli Ormala. Aamulla kuljetuksia hoitamassa olivat  Satu Laine sekä hänen puolisonsa. Iltapäivällä tavaroiden kuljetuksessa oli apuna myös Hilpan puoliso.  Mukava päivä!  Paljon kiitoksia mukana olleille!"

Eliina Hakula