Ilo ja oivallus- näyttely, PERUTTU

15.3.2021

Hämeenlinnan pääkirjastossa

Maaliskuussa pamahtaa: Näyttely Ilo ja oivallus

Järjestämme Hämeenlinnan pääkirjaston galleriassa ja lehtisalissa suuren taide- ja käsityönäyttelyn Ilo ja oivallus, Linnan Martat. Näyttelyssä tulee olemaan esillä monipuolisesti kaikenlaisia töitä ja taideteoksia öljyvärimaalauksista käsitöihin. Haluamme näyttää taivas kattona ja suurella sydämellä, mitä jäsenistömme osaa ja luo.

Näyttely on kaikille jäsenillemme avoin ja toivomme  saavamme runsaasti töitä. Niistä sitten jury, jossa on ulkopuolinen taiteilijajäsen, valitsee näyttelyn teemaan parhaiten sopivat työt.

Toivomme kaikenlaisia, erilaisia, iloisia ja oivaltavia tuotoksia. Lähetä kuvia töistäsi Pirjo Viljalle viljapirjo18@gmail.com tammikuun 10. päivään mennessä. Rohkaise kaveriakin osallistumaan. Mukana on hyvä olla maininta mitoista, materiaalista ja tekijä, jos ne eivät ole itsestään selviä.Yhdeksi teemaksi näyttelyssä nostamme kierrätyksen, siis kierrätysmateriaalista tehdyt teokset ovat erittäin tervetulleita.  Nyt ei tarvitse kursailla, eikä olla vaatimattomia. Näytetään mitä kaikkea osaamme!

Osa töistä voidaan esitellä aulassa pyörivällä kuvaesityksellä.  Kuvissa näytetään myös  tempauksiamme viime vuosilta. Kuvaesityksen  koostaa Mervi Mäkelä. Näyttelyn yhteys- ja vastuuhenkilö on Pirjo Vilja, p. 040 529 6737