Maahanmuuttajatoiminta lastenhoitoa

18.8.2021

Maahanmuuttajatoiminta lastenhoitoa

Olemme tehneet Hämeenlinnan kaupungin kanssa sopimuksen lastenhoidosta maahanmuuttaja-toiminnassa 30.8. - 15.12.2021. Hoidamme maahanmuuttajavanhempien lapsia Kumppanuustalolla, os. Kirjastokatu 1, Hml (www.hameenlinnankumppanuustalo.fi) maanantaisin klo 10-12 (Luetaan yhdessä suomen tuntien ajan) ja 13-15 (Paavo-äitien yhteiskuntatuntien ajan) ja keskiviikkoisin klo 10-12 (Luetaan yhdessä suomen tuntien ajan). Saamme tästä tuloa yhdistykselle, rahoitamme toimintaamme. Pääsemme tekemään hyvää kurssien perheille, toinen toisillemme ja omalle yhdistykselle.

Kukin mukaan lähtevä iloinen Martta osallistuu omien mahdollisuuksiensa mukaan. Laadimme syksylle ”lukujärjestyksen”. Suunnittelemme kullekin päivälle ja kellonajoille mukaan tulevat aikuiset sen mukaan, miten kukin voi osallistua. Muodostamme mukaan lähtevien Marttojen inforyhmän Whatsappiin tai sähköpostiin. Meistä muodostuu mukava yhteistyöryhmä, iloa toimia yhdessä. Näin koimme aiemmassa KOTO-lastenhoidossa v. 2018 ja 2019 (käy kurkkaamassa yhdistyksemme nettisivuilla kuvagallerioissa).

Ilmoita kiinnostuksesi ja kysele lisää Liisa Heikura, sposti heikura.liisa@gmail.com tai puh. 050 5977702  mahdollisimman pikaisesti. Voit tehdä tästä syksyn harrastuksen ja osallistua yhteen tai kahteen kertaan joka viikko. Tai voit ilmoittaa, millä viikoilla ja mitkä kerrat sinulle sopisivat. Meille muodostuu erilaisia naisporukoita eri kerroille. Ja siten elämänrikkautta eri ihmisten kohtaamisessa. Puhumattakaan valloittavista pikku-ihmisistä, joita pääsemme hoitamaan.