Linnan Marttojen syyskausi alkaa - Ilmoittaudu Kädentaitoretkelle to 15.9.2022 Forssaan ja Lopelle

1.8.2022

Linnan Marttojen syyskauden toiminta alkaa vähitellen. Elokuussa ohjelmassa on Lepaa 2022 kahvitus ja retki Laukon kartanoon Diandran konsertin kera. Syyskuussa tarjonta monipuolistuu: on neulepiiriä, ruoka-, luku- ja kädentaitoryhmää, vesijuoksua ja Mansen Mörinöiden kahvitus. Myös Lastenhoito Kumppanuustalolla alkaa ma 5.9. Tule mukaan toimintaan, lisätietoja sivultamme Martat harrastaa/Lastenhoito. Syksyn toinen retki on Kädentaitoretki to 15.9. Forssaan ja Lopelle.

Uusi Kädentaitoryhmä järjestää kaikille avoimia tapahtumia Karjala Pirtillä ja on myös suunnitellut Kädentaitoretken to 15.9. Forssaan ja Lopelle. Päivän aikana ehdimme tutustua  Forssan Museoon ja uuteen Kuosikeskukseen oppaan kera ja myös itsenäisesti kierrellen. Nautimme myös hämäläisen pitopöydän todella monipuolisista herkuista Lounais-Hämeen pirtillä Saaren kansanpuistossa. Aterioinnin lomassa kuulemme pienen esityksen paikan ja kansanpuiston historiasta. Lopella käymme Saviheinä-puodissa, joka on kädentaitajien ja askartelijoiden super-aarreaitta, vanhaan navettaan perustettu käsityö- ja askartelupuoti. Siellä voimme tehdä ostoksia ja omistaja Susanna Suska Lähde on luvannut kertoa ajankohtaisista kädentaitoasioista.

Kotiseutukulttuuria, kädentaitoja, herkkuja, ostoksia, hyvää seuraa ja piristystä - kaikki tämä ja paljon muuta on tarjolla meille Linnan Martoille yhden retkipäivän aikana. Tee sitova ilmoittautuminen ma 15.8.2022 mennessä sähköpostilla lea.heinamaa(at)gmail.com tai tekstiviestillä numeroon 040 524 5556, josta voit myös kysyä lisätietoja. Katso tarkka ohjelma ja maksutiedot Etusivulta, 3. uutinen.

Muista ilmoittautua ajoissa. Retkelle mahtuu 50 Marttaa.

Lämpimästi tervetuloa!

Kädentaitoryhmä / Lea Heinämaa