Tutustu Linnan Marttojen toimintaan ja tule mukaan!

Löydät uusia harrastuksia, opit uusia asioita ja saat nauttia yhdessä tekemisestä iloisessa seurassa. Marttailussa parasta onkin toisten ihmisten kohtaaminen ja yhdessä oppiminen. Meillä jokainen voi marttailla omalla tavallaan. Voit valita sopivan harrastuksen toimintaryhmistämme, osallistua tapahtumiin tai vapaaehtoistyöhön. Tai osallistua vain retkille ja seurata tapahtumia kotisivuillamme ja facebookissa, omien voimien ja kiinnostuksen mukaan. Tärkeintä on, että pääset osaksi yhteisöä ja saat avuksesi marttojen neuvot ja vinkit.

Kotisivuillamme pääset katsomaan toimintaamme, valitse ylhäältä otsikko, lue ja innostu.  Jos olet puhelimella, klikkaa valikkoa yläoikealla.

Ota yhteyttä, jos haluat lisätietoja yhdistyksestämme ennen liittymistäsi sivuillamme täällä tai sähköpostilla linnanmartat@gmail.com.

Marttailu on hauskaa, tervetuloa!

Linnan Martoilla on myös Facebook-ryhmä.

Pääset mukaan ryhmään, kun liityt jäseneksi.

Uutisia ja tulevia tapahtumia  ( löydät etusivulta 3 uusinta uutista ja 6 lähintä tapahtumaa. Yläotsikoita Uutiset ja Tapahtumakalenteri  painamalla löydät kaikki)

Klikkaa kuvaa ja tutustu Marttaliiton tarjontaan.
YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.